Work Gate 2013 - Students for Future

Zadbaj o przyszłość. Wybierz karierę w centrach SSC lub BPO

PL EN

Uwaga! Rekrutacja na WorkGate 2014 trwa tylko do 21 listopada do godziny 9.00! Zapisz się więc w aplikacji rejestracyjnej już dziś!

 

Celem WorkGate jest stworzenie Studentom i Absolwentom możliwości zdobycia lub poszerzenia wiedzy na temat pracy w intensywnie rozwijającym się w Polsce sektorze BPO/SSC.

Podczas warsztatów dowiesz się między innymi: na co zwraca się uwagę podczas rozmów kwalifikacyjnych, jak pracuje się w Centrach, a także jakie są metody skutecznej komunikacji w przedsiębiorstwie.

Zarejestruj się i weź udział w warsztatach, które mogą okazać się dla Ciebie pierwszym etapem rekrutacji! Niezależnie od udziału w warsztatach odwiedź stoiska firm i porozmawiaj o możliwościach kariery w Centrach Usług Wspólnych!

Aby zapisać się wybierz warsztat (firmę) i wypełnij formularz rejestracyjny!

Miejsce: CONCORDIA DESIGN

Data: 27.11.2014

Wygraj iPHONEa

Zobacz na mapie Rozkład stoisk

powrót do listy warsztatów
GSK

LEANnowacja - co powinieneś wiedzieć o Lean Sigma, aby mieć atrakcyjną pracę w Centrum Usług Wspólnych

Warsztat prowadzony przez: GSK

Czas: 10:00

Miejsce: CONGRESIA 4

Co zyskujesz uczestnicząc w tym warsztacie?

Nauczysz się jak można połączyć “szczupłe myślenie” („Lean Thinking”) z kulturą innowacyjności!

Będziesz się świetnie bawił układając LEGO w trakcie warsztatu!

Dowiesz się czym jest Service Performance Management i jak można go wykorzystać w codziennej pracy!

Czym jest LEANowacja? Lean Six Sigma jest nie tylko skuteczna metodą eliminacji strat w procesach, ale również kulturą środowiska pracy i stanem umysłu przejawiającym się we wszystkim co robimy. 

W trakcie tego dwugodzinnego i wyjątkowo interaktywnego warsztatu, sam staniesz się poszukiwaczem innowacji i usprawnień. Będziesz miał możliwość porozmawiania z osobami, które od lat wdrażają Lean Sigma w środowisku międzynarodowym.

Zapisz się na nasz warsztat i zdobądź odpowiedzi na nurtujące Cię pytania!

Przekonaj się, że IT jest miejscem nie tylko dla osób o „umysłach ścisłych”. Dowiedz się jak Lean Sigma wspiera codzienną pracę operacyjną w IT.

GlaxoSmithKline jest jedną z wiodących firm farmaceutycznych i ochrony zdrowia na polskim rynku leków oraz największym inwestorem zagranicznym w przemyśle farmaceutycznym. W Polsce firma jest obecna od 1978 roku, jednak to zakup Polfy Poznań w 1998 roku, był przełomowym momentem w historii GSK w Polsce. GlaxoSmithKline oferuje polskim pacjentom ponad 300 nowoczesnych produktów leczniczych i konsumenckich. Są to zarówno leki i szczepionki wydawane z przepisu lekarza, jak również leki dostępne bez recepty, suplementy diety, produkty higieny jamy ustnej oraz dermokosmetyki.

GSK swoją działalność opiera na badaniach i rozwoju innowacyjnych produktów i rozwiązań terapeutycznych. Prowadzone obecnie prace badawczo-rozwojowe obejmują terapie stosowane w leczeniu m.in. chorób cywilizacyjnych, chorób zakaźnych oraz szczepienia wykorzystywane w celach profilaktycznych. Na przestrzeni lat wśród pracowników firmy GSK znaleźć można aż 5 laureatów nagrody Nobla, którzy dokonali przełomowych odkryć w dziedzinie medycyny i farmacji.

GSK zatrudnia w Polsce około 1600 pracowników.
Warsztat prowadzi:
Robert Borkiewicz
Robert Borkiewicz, Capability Lead, BSC Poznan

Odpowiedzialny za wdrażanie i utrwalanie kompetencji liderskich, zarządzania serwisem i klientem oraz Lean w GSK Business Service Centre w Poznaniu. Trener i doświadczony menedżer serwisu IT oraz kierownik projektów i programów.

Wiesia Ruta
Wiesia Ruta, IT Manager, Global Storage Service Operations

Poza kierowaniem zespołem Global Storage Service Operations, Wiesława jest również championką Service Performance Management w Business Service Centre w Poznaniu. Poprzez prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz coaching i mentoring, Wiesława jest odpowiedzialna za wdrażanie najlepszych praktyk Lean Sigma we wszystkich usługach dostarczanych przez zespoły w Poznaniu.

Piotr Sielimowicz
Piotr Sielimowicz, Head of Global Service Operations Network

W swojej roli odpowiada za ciągłość usług osadzonych w sieci (Internet, sieci lokalne i rozlegle) dla wszystkich, globalnych jednostek biznesowych GSK w ponad 500 lokalizacjach. Jego zespół składa się z 50 osób, zlokalizowanych w 5 krajach na 3 kontynentach, którzy zarządzają 15000 urządzeń wraz z powiązanymi linkami.

Radosław Gnat
Radosław Gnat, IT Consultant, Quality & Compliance

Doświadczenie zdobyte w ściśle technicznych rolach od zarządzania projektem po zarządzanie serwisem. Na co dzień odpowiedzialny za zarządzanie ryzykiem, ciągłością biznesową oraz procesami zgodności i zmiany. Radosław jest akredytowanym trenerem, który chętnie podzieli się swoją wiedzą w zakresie najlepszych praktyk IT Service Management oraz etykiety biznesowej. Posiada wiele certyfikatów w tym ITIL Intermediate oraz Microsoft Certified Trainer.

Rejestracja na warsztaty WorkGate 2014 zakończona.