Work Gate 2013 - Students for Future

Zadbaj o przyszłość. Wybierz karierę w centrach SSC lub BPO

PL EN

Uwaga! Rekrutacja na WorkGate 2014 trwa tylko do 21 listopada do godziny 9.00! Zapisz się więc w aplikacji rejestracyjnej już dziś!

 

Celem WorkGate jest stworzenie Studentom i Absolwentom możliwości zdobycia lub poszerzenia wiedzy na temat pracy w intensywnie rozwijającym się w Polsce sektorze BPO/SSC.

Podczas warsztatów dowiesz się między innymi: na co zwraca się uwagę podczas rozmów kwalifikacyjnych, jak pracuje się w Centrach, a także jakie są metody skutecznej komunikacji w przedsiębiorstwie.

Zarejestruj się i weź udział w warsztatach, które mogą okazać się dla Ciebie pierwszym etapem rekrutacji! Niezależnie od udziału w warsztatach odwiedź stoiska firm i porozmawiaj o możliwościach kariery w Centrach Usług Wspólnych!

Aby zapisać się wybierz warsztat (firmę) i wypełnij formularz rejestracyjny!

Miejsce: CONCORDIA DESIGN

Data: 27.11.2014

Wygraj iPHONEa

Zobacz na mapie Rozkład stoisk

powrót do listy warsztatów
Carlsberg Shared Services

Lean Management as a vehicle to world class Shared Service

Warsztat prowadzony przez: Carlsberg Shared Services

Czas: 12:30

Miejsce: CONGRESIA 3

Co zyskujesz uczestnicząc w tym warsztacie?

Główne cele warsztatu Lean Management

  • Dostarczenie uczestnikom podstawowej wiedzy z dziedziny Lean Management i myślenia procesowego
  • Świadomość filozofii Lean, a codzienna praktyka
  • Wiedza jak identyfikować "marnotrawstwa" w procesie
  • Przedstawienie podstawowych narzędzi Lean oraz ich zastosowanie
  • Przedstawienie efektywności procesu

 

Czym jest Lean Management? Lean Management skupia się na podniesieniu jakości i wartości serwisów doświadczanych przez klienta, co osiąga się dzięki redukcji "marnotrawstwa". Oznacza to, że w koncepcji Lean Management nie zleca się wykonywania zbędnych działań. Niepotrzebne działania to takie, które nie dodają żadnej wartości do produktu końcowego. Praca, która nie jest potrzebna, a została wykonana jest uważana za "marnotrawstwo". Co więcej, jest to praca, której kosztów klient nie będzie chciał pokryć, a która zwiększa koszt dostarczenia usługi. Około 30-50% kosztów w organizacjach świadczących usługi jest spowodowane przez ponowne wykonywanie części pracy, aby zaspokoić realne potrzeby klienta. W 2012 roku Carlsberg Shared Services przyjął metodologie Lean jako kulturę pracy, celem której jest wspieranie tych zachowań pracowników, które koncentrują się wokół poszukiwania i eliminowania "marnotrawstwa".

 

Carlsberg Shared Services powstało w 2006 roku w celu świadczenia usług na rzecz spółek grupy Carlsberg. Naszą ambicją jest zostać profesjonalnym centrum biznesowym, które dostarcza swoim klientom usługi najwyższej jakości. Na przełomie ostatnich lat, firma rozwijała się w bardzo szybkim tempie i stała się ważnym ogniwem w strukturze grupy Carlsberg. Pokazaliśmy, ze jesteśmy jedną z sił napędowych procesu standaryzacji i centralizacji procesów w Europie. W ostatnim czasie, zakres usług oferowanych przez naszą firmę znacznie wzrósł. Obecnie, CSS oferuje wszechstronne usługi, które obejmują nie tylko księgowość, ale również controlling, zarządzanie danymi, IT, zaopatrzenie, logistykę i planowanie. Dziś, wspieramy czternaście spółek z jedenastu krajów naszego regionu.

W Carlsberg Shared Services pracuje ponad 400 osób. Jesteśmy młodym i dynamicznym zespołem. Posługujemy się dziesięcioma językami. Podchodzimy do pracy z pasją i stale poszerzamy Nasze umiejętności, aby sprostać stawianym Nam wyzwaniom. Chcemy być profesjonalistami w obszarach, którymi się zajmujemy.

Warsztat prowadzi:
Paweł Wydrych
Paweł Wydrych, trener

Certyfikowany Lean Six Sigma Black Belt, ~ 20 lat doświadczenia w tym 15 lat pracy w jednym z głównych podmiotów z przemysłu naftowo-gazowego. Swoje doświadczenie zawodowe zdobył poprzez pracę w następujących obszarach: - Sprzedaży - Zarządzania Globalnymi Projektami - Doradztwa - Analizy Rynku - Strategiczne oceny fuzji, sprzedazy lub przejecia - Projektów Lean/Six Sigma - SAP Deployment - Zarządzanie zmianą. Paweł pracował i mieszkał na każdym kontynencie (za wyjątkiem Australii). Zainteresowania: podróże Harleyem, czytanie powieści, słuchanie muzyki, nurkowanie, doskonalenie procesów biznesowych Motto życiowe: "Say what you mean and do what you say"

Rejestracja na warsztaty WorkGate 2014 zakończona.